Thursday, November 22, 2012

2013

Assalamualaikum

Ceh. Macam too early la pulak kan buat entry untuk tahun 2013. Tiba-tiba terfikir yang 2013 is on his way. Too soon. Percayala yang dia memang datang dan semakin menghampiri. Rasanya dia pecut 150km/j. No AES. So lucky for him.

So apa yang saya dapat from 2012? Im getting old. Eh. Bukan.

Sah sah la kalau ikut matematik angka umur tu meningkat. Tapi alhamdulillah walaupun angka meningkat pakej diri pun ada yang meningkat. Bukan la semakin cantik atau semakin digilai ramai (syok juga kalau jadi hot stuff kan?) Nanti jadi tua. Dah la tua. Bangang pulak tu. So tak elok la. Tak berjalan seiring gitu.

Saya masih ingat awal 2012 saya masih struggle lepas graduation. Tanya saya maksud depress dan gila. I can answer them for you. Haha. Rasa macam bagai semalam semuanya hilang. Too fast la kan dia berjalan (mungkin naik volvo).

So far dari banyak(s) wishlist saya tu saya dah pangkah a few. Still too many to go. Yelah nak sambung study bukan sesuatu yang kita boleh hari ni cakap minggu depan eh,dah jadi student. Lagipun dalam posisi saya sekarang untuk belajar lagi sangat dekat dengan mustahil. Saya cuma harap saya boleh. Eh, tercakap wishlist pula. List saya bukan sekadar material.

Saya cuba untuk bekerja ke arah list tu. Impian tu bukan suatu yang kosong. Kawan saya kata berangan tak salah. Yang salah bila kita tak buat apa-apa. Saya bercakap pasal impian yang logik dan sesuatu yang kita sebut sebagai dream(we know we can). Kalau setakat berimpi nak jadi puteri tu,well,well,well. Typeless.

So saya harap anda pun akan cuba tambah tanda pangkah atas list tu.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Time kasih sebab komen!