Monday, April 12, 2010

RM50



How RM50 change your life?Maybe your day..
Sesetengah orang kata "50 je"
Bagi saya "50?emm"(dalam hati berbunga-bunga.Banyak la 2)

Cerita yang (bunyi skema kan)..Ok lah, al kisah nya babak sepetang ni berlaku bukan sekali tapi selalu la.Sangat menyusahkan.Bukan saja saya tapi pihak yang satu lagi.Tapi, sebab saya seorang yang eksyen, bila berlaku situasi ni, dalam hati dah..

"Masalah aku ke?"

Ok, dalam hati je.Luar nampak penuh pengertian.


Ok, ok lagi..ahh..berapa kali perlu ok.

Tak nak tulis panjang sangat nanti merapu yang banyak.
Disetengah jalankan cerita macam ni..
Bila beli nasi kat kafe atau megi kat H Mart, asal hulur RM50 je..

"xde duit kecik ke kak" dengan nada stress.

Macam biasa,saya akan buat muka toya tidak berperasaan sambil geleng 2 3 kali.

Dalam hati "Dah aku kaya, 50 je ade.seringgit2 xmain"

Itulah, lain kali kalau nak berniaga, prepare la.

2 comments:

  1. hahahaha
    suke beli kt cf kajai
    2,3 org bg duit rm50 pon dorg still senyum lgi u
    ngeh3

    ReplyDelete
  2. yeke..

    2 tnde diorg prepared..
    xsk tmpt2 yg xde duit nk bg balance..

    ReplyDelete

Time kasih sebab komen!