Wednesday, November 11, 2009

saya malu....



betul...
saya malu...
sangat-sangat malu...
saya nak sorok muka
bawah meja tapi sempit
bawah katil tapi da 4 bulan xsapu..(betul..saya tipu)
jadi saya amik keputusan

.
.
.
.
.
saya nak buat tutup muka cover malu post
begini post bermula....



"sungguh indahnya hari berlalu
menunggu kasih tambatan hati"

betul..saya suka sangat dengan hari-hari saya sekarang sebab awak selalu ada..awak buat saya complete..

"ingin rasanya selalu berbagi
bersamanya kala suatu nanti"

saya nak jadi isteri awak boleh tak?

"andainya kau jadi milikku
selaluku nyanyikan lagu rindu"

oh...saya bukan taknak tapi suara tomok masa dia nyanyi sejarah mungkin berulang tu sedap sikit je dari saya.saya xnak gegendang telinga awak xbergetar untuk hantar impuls(saintifik sikit..everywhere is learning ok)..buat tomok(kalau dia baca la..sori weh bkn nk kutuk tp i mmg sk u nyanyi skrg..hoho)

"andaikan kau dan aku bersatu
dunia ini berseri selalu"

ingat tak bila saya cakap
"5 tahun lagi kita kawin"
sekarang saya nak tukar
"5 tahun lagi kita nikah"

"kuingin dirimu dekat dihatiku
rasa rindu untuk menatap matamu"

serius..saya memang rindu..
saya rindu nak dengar cite burger king awak tu
=)

"menatap matamu"

orang kata dari mata jatuh ke hati
tapi saya dari hati naik ke mata

"bagaikan bintang nun jauh disana
terangi malam yang semakin gelap"

xpe..nanti kita tanam bunga matahari macam yang saya tunjuk 2 ok
jimat sikit bil...

"jika kau sudi menemaniku
takkan lepas walau sedetikpun"

maaf..xboleh janji..saya takut tiba2
saya nak terkencing saya kena tinggal awak juga..hehehe
tapi awak dah saya penyet kat hati saya guna gam gajah taw..

aien's:jadi kenapa saya malu..?saya malu sebab awak la..huhu..tengok la xpasal-pasal saya menjadi jiwa-jiwa..oh...saya makin malu...


No comments:

Post a Comment

Time kasih sebab komen!